رئيس پليس پيشگيري نيروي انتظامي در همايش کوپها در يزد اعلام کرد

نيروي انتظامي براي مردم در کنار مردم و پشتيبان مردم است

یزدفردا – رئيس پليس پيشگيري ناجا در همايش کلانتريها و پاسگاههاي فرماندهي انتظامي استان يزد گفت : خدمت به مردم افتخار پليس است و معتقديم نيروي انتظامي براي مردم در کنار مردم و پشتيبان مردم است

به گزارش یزدفردا، سردار "نوروزي" رئيس پليس پيشگيري نيروي انتظامي در همايش کلانتريها و پاسگاههاي فرماندهي انتظامي استان يزد که در سالن همايشها برگزار شد ضمن تقدير و تشکراز فرمانده انتظامي استان يزد بيان داشت: مواد مخدر از سنتي به سمت و سوي صنعتي رفته و با افزايش مواد مخدر روبرو هستيم و مرفين و کراک مواد مخدر صنعتي هستند که هر يک کيلو مرفين برابر با 10 کيلوگرم ترياک است .


وي ضمن اشاره به حوادث اخير روز عاشورا در چندين استان کشور بيان داشت : مأموران نيروي انتظامي از خود خويشتن داري نشان دادند و با ملاطفت برخورد کردند و در اين خصوص دشمنان ديرينه فکر مي کنند 30 سال از انقلاب اسلامي گذشته و نسل جديد جايگزين نسل قديم شده و همه چيز فراموش شده است در حالي که نميدانند نسل جديد هم به فکر انقلاب و پيرو خط امام مي باشد .

وي با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري افزود: با افزايش بينش خود راه درست را تشخيص داده تا دچار سرگرداني نشويم و نيروي انتظامي براي مردم و در کنار مردم و پشتيبان مردم است چرا که خدمت به مردم افتخار است .


سردار "نوروزي" مطالبي در خصوص تعالي رفتار سازماني ، دستورات آموزشي و انتقال تجربيات بيان کرد پليس پيشگيري ،اجتماعي و مردم محور است و نگاه روانشناسي و جامعه شناسي دارد .


سردار "نوروزي" رئيس پليس پيشگيري ناجا با بيان اين مطلب که پليس بايد هميشه خدمتگزار مردم باشد گفت: تلاشهاي پليس اجر معنوي دارد و بايد سه خصوصيت ايمان ، اقتدار و هوشياري را در خود بوجود آوريم.

سردار "علي اکبريان" فرمانده انتظامي استان يزد نيز در اين همايش عملکرد 9 ماهه سالجاري را تشريح و از افزايش کشفيات مواد مخدر از جمله مواد مخدر صنعتي و افزايش کالاي قاچاق خبر داد .

وي افزود: در 9 ماهه اول سالجاري بيش از 33 تن انواع مواد مخدر و بيش از 6 ميليارد ريال کالاي قاچاق کشف شد که با افزايش 73 درصدي کالاي قاچاق روبرو بوديم .


سردار "علي اکبريان" ادامه داد: تصادفات نيز در اين مدت با 16 درصد کاهش روبرو بود که اين نشان از همکاري و مشارکت مردمي و اقدامات پيشگيرانه در اين زمينه بود.


حجت الاسلام والمسملين "باقري زاده" رئيس عقيدتي سياسي فرماندهي انتظامي استان يزد نيز ضمن تسليت شهادت اباعبدالله الحسين و حوادث تلخ و ناگوار اخير در روز عاشورا بيان داشت: افرادي در اين زمان نقش سپاهيان عمربن سعد را در زمان ما احياء کردند و آن حوادث تلخ را تکرار نمودند.


وي ادامه داد: با بروز اين حوادث چهره رياکاران و منافقين قديم و جديد شناخته مي شود ولي اين حوادث به نفع انقلاب و نظام جمهوري اسلامي تمام شد و منافقان نتوانستند به هداف شوم خود برسند.


سرهنگ "حسين مرادي" رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان يزد نيز يک ديگر از سخنرانان بود و از کاهش تصادفات خبر داد و گفت: با آموزشهاي حضوري و چهره به چهره در مدارس ، مساجد و ديگر اماکن و آموزش غيرحضوري در رسانه ها تصادفات را کاهش داديم که مشارکت مردمي نيز در اين زمينه بسيارمثمرثمر بود.

در پايان اين مراسم سرهنگ "زارع" رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان نيز در اين همايش عملکرد 9 ماهه سالجاري را بيان و تصريح کرد: در اين مدت بيش از 33 تن مواد مخدر کشف شد که 28 تن آن ترياک ،يک تن و 180 کيلوگرم حشيش ، يک تن و 450 کيلوگرم آن مرفين ، 356 کيلو آن هروئين ، 804 کيلوگرم کراک و بقيه از ساير مواد مخدر بوده است که در اين مدت 3300 نفر نيز دستگير شدند.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا